Veelgestelde vragen

Advies

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 15:00 uur.

Ik heb een vraag over een product waar kan ik deze het beste stellen?

U kunt uw vraag stellen aan onze klantenservice. Het kan dat de klantenservice van mening is dat uw vraag het beste door een dierenarts of paraveterinair beantwoord kan worden. In dat geval sturen zij uw vraag door naar onze dierenkliniek. U ontvangt dan binnen 24 uur van één van onze dierenartsen of paraveterinairen het antwoord. Ook is het mogelijk dat de klantenservice u naar uw eigen dierenarts doorverwijst.

Hoe weet ik welke (dieet)voeding het beste is voor mijn dier?

Bij het bepalen welke dieetvoeding het beste is voor uw dier adviseren wij altijd om hierbij uw dierenarts te raadplegen. U en uw dierenarts kennen uw dier en zijn of haar behoeften immers het beste. Wij merken echter dagelijks in onze klinieken dat er veel vragen over de dieetvoeders zijn. Onze paraveterinairen hebben veel kennis van en ervaring met de diverse dieetvoeders. Michaela, Christa, Loes, Sandra, Rachel en Ellen helpen u dan ook graag bij uw vragen. U kunt per email uw vraag stellen dan ontvangt u uiterlijk binnen 24 uur een antwoord.

Petpunten

Hoe kan ik mijn Petpunten gebruiken?

U kunt uw Petpunten opnemen vanaf een tegoed van 250 Petpunten. Bij een tegoed van minimaal 250 Petpunten komt in uw winkelmandje de optie 'Wilt u uw Petpunten gebruiken?' in beeld. Door deze optie aan te vinken wisselt u uw Petpunten direct in voor contante korting op uw bestelling. Per bestelling kunt u 250 Petpunten (€10) inwisselen. U kunt uw Petpunten nooit inwisselen voor contant geld. Petpunten kunnen niet in combinatie met kortingscodes ingewisseld worden.

Waar kan ik mijn Petpunten tegoed terugvinden?

Uw Petpunten tegoed kunt u vinden in “Mijn Account”. Bovenaan de pagina ziet u in de linker blauwe cirkel uw Petpunten tegoed.

Retourneren en Garantie

Hoe lang heb ik de tijd om (een deel van) mijn bestelling retour te sturen?

U heeft na ontvangst van de gehele bestelling altijd 14 dagen de tijd om de bestelling te herroepen en na herroeping heeft u nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Ik heb het verkeerde product of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u een verkeerd artikel gekregen of beschadigd ontvangen of is het artikel defect geraakt neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Is er inderdaad iets misgegaan aan onze kant dan halen wij de producten kosteloos bij u op. Indien gewenst herstellen wij dit kosteloos of leveren wij een vervangend product.

Wat is de garantietermijn van mijn product?

Wij hanteren altijd de wettelijke garantietermijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Blijkt het product niet aan de verwachtingen te voldoen, dan herstellen wij dit kosteloos of leveren wij, in overleg met u, een vervangend product.

Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een retourzending?

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wij betalen het door u betaalde bedrag inclusief de verzendkosten heen zo snel mogelijk terug (exclusief optionele extra kosten zoals avondbezorging of Klarna), uiterlijk binnen 14 dagen na het doorgeven van de retournering. De eventueel gebruikte Petpunten worden binnen 24 uur na de verwerking van uw retourzending automatisch weer aan uw account toegevoegd. U kunt de waarde dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.

Hoe controleer ik of een (medisch) kledingstuk past?

Om te controleren of het product past, mag u het product uit de verpakking halen en naast uw huisdier houden. Zo kunt u controleren of het past. Het product mag vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd worden wanneer het in aanraking is geweest met uw huisdier. Wanneer het product vies is of ruikt, gebruikt of gewassen is of haar bevat bij terugkomst kunnen wij de retourzending niet accepteren. Het product wordt dan niet naar u teruggestuurd maar gedoneerd aan een plaatselijk asiel of de voedselbank. Helaas ontvangen wij regelmatig gebruikte producten retour, vandaar dat wij onze werkwijze graag op voorhand aan u toelichten. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.