Klachten


Heeft u een klacht over een product of een dienst van Dierapotheker.nl?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]. Onze dames van de klantenservice zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons altijd een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Geschillenprocedure

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Dierapotheker.nl.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:

Dierapotheker.nl
T.a.v. Klantenservice
Handelstraat 17
5961 PV Horst

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Dierapotheker.nl conformeert zich geheel aan de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie.
U kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (SGC). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Voor vragen kunt u contact opnemen met de Dierapotheker Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. Bel ons op tel. 077-3030067 (op werkdagen van 9 tot 17 uur) of email naar [email protected].

Thuiswinkel waarborgEuropees ODR Platform