Klachten

Heeft u een klacht over een product of een dienst van Dierapotheker.nl?

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Dierapotheker Klantenservice. 
Onze medewerkers helpen u graag verder. 
Bel ons op tel. 077-3030067 (op werkdagen van 9 tot 21 uur) of email naar info@dierapotheker.nl.

Geschillenprocedure

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Dierapotheker.nl.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:

Dierapotheker.nl
T.a.v. Klantenservice
Americaanseweg 48
5961 GR Horst

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?


Dierapotheker.nl conformeert zich geheel aan de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie: lees meer

U kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (SGC).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platform (ODR).

Thuiswinkel waarborgEuropees ODR Platform
 
 
 
 
Als u onze site gebruikt dan krijgt u van ons Cookies. Ok
0
top