Klachten

Heeft u een klacht over een product of een dienst van Dierapotheker.nl?

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Dierapotheker Klantenservice. 
Onze medewerkers helpen u graag verder. 
Bel ons op tel. 077-3030067 (op werkdagen van 9 tot 21 uur) of email naar info@dierapotheker.nl. U krijgt binnen 7 kalenderdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Geschillenprocedure

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Dierapotheker.nl.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:

Dierapotheker.nl
T.a.v. Klantenservice
Americaanseweg 48
5961 GR Horst

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?


Dierapotheker.nl conformeert zich geheel aan de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie: lees meer

U kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (SGC).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platform (ODR).

Thuiswinkel waarborgEuropees ODR Platform
 
 
 
 

 

Dierapotheker.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij Dierapotheker.nl voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. U kunt uw toestemming altijd weer intrekken. Lees meer Ok
0
top