Afhaalpunt

Bezorging bij een PostNL Servicepunt

Als u zelf wilt bepalen waar en wanneer uw bestelling wordt bezorgd, kunt u gebruik maken van een PostNL Servicepunt. Er zijn 2500 Servicepunten in Nederland, met ruime openingstijden. U geeft bij uw bestelling aan bij welk PostNL Servicepunt u uw bestelling wilt ophalen en wij zorgen dan dat uw bestelling daar wordt bezorgd. Zodra uw bestelling binnen is, krijgt u hiervan bericht per sms en/of e-mail. U kunt uw bestelling ook retourneren via een PostNL Servicepunt. Ook als uw bestelling thuis bezorgd is.

Dichtstbijzijnde Servicepunt

U kunt het PostNL Servicepunt van uw keuze tijdens het bestellen doorgeven. Voor het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt klik hier

De voordelen voor u

  • U kunt uw bestelling ophalen waar u wilt.
  • U hoeft niet meer thuis te blijven om een bestelling in ontvangst te nemen.
  • PostNL Servicepunten zijn vaak 's avonds en in het weekend geopend.
  • U kunt door iemand anders uw bestelling laten ophalen. Deze persoon dient dan ook zijn/haar legitimatiebewijs te overleggen. 

Zo werkt het!

  • Op het moment dat u bestelt kunt u aangeven dat u uw bestelling op een PostNL Servicepunt wilt ontvangen.
  • Uw bestelling zal bij de door u gekozen PostNL Servicepunt bezorgd worden.
  • Zodra uw bestelling binnen is bij het PostNL Servicepunt krijgt u bericht op uw (bij ons bekende) telefoonnummer en/of e-mailadres.
  • Na zes dagen ontvangt u een herinnering.
  • Neem uw identiteitsbewijs mee als u uw bestelling ophaalt.
  • Wanneer u uw bestelling na 21 kalenderdagen niet heeft opgehaald, wordt deze retour gezonden aan Dierapotheker.nl.
  • Het retourneren van een artikel kan ook via een PostNL Servicepunt.
Als u onze site gebruikt dan krijgt u van ons Cookies. Ok
top