Bestelling en levering


Bestellen bij Dierapotheker.nl

Bij Dierapotheker.nl kunt u veilig en eenvoudig producten voor uw dier, zoals speciaalvoeding, voedingssupplementen en verzorgingsproducten bestellen.

Spaarsysteem Dierapotheker.nl

Spaar met Petpunten voor korting bij Dierapotheker.nl. Voor elke 3 euro die u besteedt ontvangt u één Petpunt cadeau. Wanneer u 250 Petpunten heeft verzameld kunt u deze inwisselen voor €10,- korting op uw bestelling. 

Snel zoeken

Op onze website staat bovenin de balk 'Zoek en vind'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment.
Bovenin ziet u de producten per diersoort, door op Hond, Kat, Kleindier of Paard te klikken kunt u een categorie selecteren zoals bijvoorbeeld 'Voeding'. Op mobiel kunt u deze categorieën links op uw scherm vinden.

Kunt u iets niet vinden? Laat het ons weten. Wij beoordelen binnen enkele werkdagen of wij het product dat u zoekt toe kunnen voegen aan ons assortiment zodat u dit ook eenvoudig bij ons kunt bestellen. 

Uw account

In uw account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens, e-mailadres en betalingsgegevens op. De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord. Naast uw gegevens kunt u in uw account ook uw verlanglijst, gespaarde Petpunten, bestelgeschiedenis en eventuele bestel herinneringen vinden. Ook kunt u uw dieren met foto en details toevoegen. 

Bestel herinneringen

Producten voor onze dieren bestellen we vaak met enige regelmaat. Wij helpen u met het op tijd in huis hebben van bijvoorbeeld het voer voor uw dier. U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven hoe vaak (bijvoorbeeld elke 4 weken) u het product wilt bestellen. Enkele dagen voordat de 4 weken om zijn sturen wij u dan een e-mail als herinnering. U kunt dan zelf de bestelling plaatsen. U zit dus nergens aan vast, het is enkel een gratis herinnering. Zo zit u nooit meer zonder voer.

Wachtwoord

Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u hier een nieuw wachtwoord aanmaken.

Wijziging gegevens

U kunt zelf in uw account uw gegevens (waaronder adres en wachtwoord) wijzigen. 

Een bestelling annuleren

Om uw bestelling te annuleren mag u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u hier graag verder. De klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 t/m 17:00. Wij adviseren u om in dit geval te bellen, als uw bestelling al in het verwerkingsproces zit kan deze namelijk niet meer geannuleerd worden. Als uw pakketje nog niet onderweg is kan de bestelling eenvoudig geannuleerd worden. Mocht het pakketje al onderweg zijn mag u het na ontvangst (op eigen kosten) retourneren.

Betaalmogelijkheden

U kunt betalen per Ideal, Paypal, Credit card, Mister Cash, Apple Pay, Vooraf overboeken en Achteraf met Klarna.

Levertermijn

Wanneer u op een werkdag voor 20:00 uur bestelt en bij het product “Op voorraad” staat vermeld, pakken wij uw bestelling diezelfde dag nog in. Zodra wij uw bestelling inpakken ontvangt u van ons een Track & Trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag bij u thuis te bezorgen. 

Garantietermijn

Wij hanteren altijd de wettelijke garantietermijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Blijkt het product niet aan de verwachtingen te voldoen, dan herstellen wij dit kostenloos of wij leveren, in overleg met u, een vervangend product. 

Verzendwijze

Bestellingen 
Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuisbezorgd. Zodra de bestelling door ons wordt verzonden ontvangt u per email de code waarmee u uw bestelling kunt volgen op www.tracktrace.nl.

Pakje Gemak
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling te laten bezorgen op 1 van de PostNL Pakje Gemak-afhaalpunten. U kunt tijdens het bestellen eenvoudig aangeven waar u dit wilt laten bezorgen.

Niet thuis bij bezorgen
Mocht u niet thuis zijn bij het bezorgen dan wordt de bestelling bij uw buren of een afhaalpunt in de buurt afgeleverd door PostNL.

Meer informatie?

Bel ons: 077-3030067 (maandag t/m vrijdag van 9 tot 17 uur)
Of email: [email protected]

Pakket niet ontvangen?

Is het door u bestelde pakket niet bij u thuis of bij het afhaalpunt afgeleverd? Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Wij starten dan een onderzoek bij PostNL en zorgen ervoor dat uw pakketje alsnog terecht komt.